Facebook'un Sürprizi! (21 Temmuz 2018)

Bu sabah (21 Temmuz 2018) Facebook'ta beklenmedik bir sürprizle karşılaştım. Bir zamanlar Hürbank Ltd'in genel müdürlüğünü yapmış olan Mahmut Sezinler bana arkadaşlık isteği göndermiş! Kendisine şu cevabı verdim:


"Utanman da bana arkadaşlık yollan bre yalancı şahit. Hangi yüzle be alçak? Bre dangalak, ben ne zaman sana Merkez Bankası'na munzamları yatırma da bana borç ver dedim? Ne zaman Hürbank'tan kredi aldım bre sahtekar? Bir kez kredi aldım 14 bin Stg, onun da 7 binini peşin ödedim. Bakiye 7 bin için üç çek verdim; ayrıca o parayla Mağusa'da satın aldığım binayı da ipotek verdim. Savcılığın baskısıyla bile olsa kimseye böyle bir iftira atılması kabul edilemez. Sen yalancı sahtekar karaktersizin tekisin. Seni gördüğüm yerde yüzüne tükürmek gelir içimden. İğrenç adam!!!"


Ben ticari yaşamımda Hürbank'la çok az çalıştım. Başlangıçta şirketime Hürbank'ta hesap açmama rağmen, sonradan Hürbank'ın tüketici kredilerinden yararlanmamın istismar edilebileceğini düşünerek tüm hesaplarımı Limasol Kooperatif Bankası'na aktarmıştım. Hürbank'tan bir kez kredi talebinde bulunmuştum. 14 bin sterlinlik bu kredi ile Mağusa'da bir bina satın aldım. Kredinin 7 bin sterlinini peşin ödedim. Bakiye 7 bin karşılığında 3 adet ileri tarihli çek verdim. Ayrıca aldığım binayı da ipotek ettirdim. Hal böyleyken, Hürbank 2000 yılında iflas edip tasfiye kuruluna devredildikten sonra, hasbel kader sırf aileme yardımcı olayım diye yönetim kuruluna girdiğim için ben de tutuklanıp dava edildim. İşte bu dava esnasında Mahmut Sezinler savcılık adına (aslında banka genel müdürü olarak bir mumaralı davalı olması gerekirken) şahitlik yaptı. Benim aleyhime utanmadan Kuran'a da el basarak çatır çatır yalan söyledi. Hala bugün kendisini iddialarını ispat etmeye davet ederim. Kendisine "Merkez Bankası'na munzamları yatırma da ver ben kullanayım" diyerek baskı yaparmışım, o da bana bu çerçevede kredi kullandırırmış! Hürbank'la iliskilerimin hiçbir döneminde böyle bir şey olmadı. Mahkeme heyeti de, danışıklı dövüş olan ve günah keçisi yaratmak amacıyla görülen bu davada Mahmut'un iddialarını kanıtlamasını isteme gereği duymadı. Şimdilerde "ekonomi uzmanı" geçinen bu iftiracı insanı hiç affetmedim. Kendisinden o kadar iğreniyorum ki, gördüğüm her yerde suratına tükürmek gelir içimden. Bu vesileyle de kendisini kamuoyu önünde bana attığı iftiralardan dolayı özür dilemeye davet ederim. Aksi takdirde karaktersiz bir yalancı ve iftiracı olarak geberip gidecektir bu dünyadan!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar